70’s Vibes Jubileumconcert & Afterparty

We kijken ernaar uit om ons jubileum te vieren met een spetterend 70’s vibes concert op 23 november om 20:00 uur in het GAIAZOO Event Center in Kerkrade! Maak je klaar voor een avond vol muziek en plezier, compleet met een geweldige afterparty. Er komt een mooi moment om je herinneringen op ons evenement in 70’s style vast te leggen, dus trek je leukste 70’s outfit aan!

Kaartjes zijn verkrijgbaar voor €7,50, inclusief 2 consumpties. Let op: er zijn een beperkt aantal tickets beschikbaar, dus wees er snel bij!

Bestel je Tickets

Onze suikerooms en suikertantes hebben een speciale voucher ontvangen voor een gratis ticket. Als je tot deze groep behoort, kun je je gratis ticket aanvragen via deze link: Bestel je gratis ticket

Zorg ervoor dat je erbij bent en beleef deze unieke ervaring!